Yhden käden miekan taito

Guy Windsor saapuu opettamaan lähteestä riippumattoman seminaarin, joka keskittyy  yhden käden miekan käytön yleisiin piirteisiin (kärjen hallinta, pistäminen, jalkatyö jne.). Seminaari soveltuu monille yhden käden miekoille, esimerkiksi rapiirille, sapelille tai pukumiekalle. Seminaari soveltuu sekä aloittelijoille että kokeneemmille miekkailijoille ja opetus on englanniksi.

Aika: Sunnuntai 21 marraskuuta 2021 klo 11-17. Tunnin ruokatauko.

Paikka: Jakomäen sali, Luiskatie 8, Helsinki

Hinta: 60€ (50€ jäsenille)

Varusteet: SHMS:llä on tarjota muutamia laina-aseita ja miekkailumaskeja, mutta omien varusteiden tuominen on suotavaa.

Maksaminen: 15.11 mennessä Suomen Historiallisen Miekkailun Seuran tilille FI53 1015 3000 2149 03. Viitteeksi “seminaari”

Liikuntaseteleillä (Edenred, Smartum, ePassi tai Eazybreak) maksu Suomen Historiallisen Miekkailun Seuralle. Jos maksat liikuntaseteleillä, lähetä kuitti maksusta sähköpostiin

Ilmoittautuminen: Sähköpostilla info@miekkakoulu.fi

Rajoitettu määrä paikkoja

Lisätietoa Guy Windsorista

Guy opettaa keskiajan ja renesanssin Italian taistelutaitoja, ja hänellä on tohtorintutkinto historiallisten taistelulajien henkiinherättämisestä. Hän perusti The School of European Swordsmanshipin vuonna 2001 ja on opettanut ammatillisesti siitä lähtien. Hän on julkaissut useita historiallisen taistelutaidon kirjoja ja pitää suosittua podcastia The Sword Guy. – Lisää tietoa saat sivulta guywindsor.net/.