SHMS Pikkujoulut 2021

Ruttovuosien jälkeen Mestari Fiore huomasi kaipaavansa jälleen asetoveriensa seuraa. Tovin tuumailtuaan päätti hän järjestää suurpidot, joita edeltäisi normaalista poikkeava oppitunti. Illan pidoissa mestarit ja oppilaat saattoivat keskustella tekniikoistaan, nauttia juomista parhaimmista ja koetella voimiaan.

Tähän tapaan myös SHMS ry. haluaa kutsua oppilaansa, opettajansa ja heidän ystävänsä juhlimaan pikkujouluja  Jakomäen Sallelle lauantaina 20.11 klo 18:30 alkaen aina 23:00 saakka. Pikkujouluja edeltää klo 11-17 Fioren oppien pitkäaikaisen vaalijan ja maailmallakin tunnetun Tohtori Windsorin jo aiemmin mainostettu seminaari. Tuo itsesi, ystäväsi ja juomasi, niin nautitaan yhdessä vaikeiden aikojen hellittämistä.