Hinnasto

SHMS on siirtynyt käyttämään MyClub-järjestelmää jäsentenhallintaa. Harjoittelumaksut hoidetaan sieltä.

Löydät ajan tasalla olevat hinnat MyClub-verkkokaupastamme.

Harjoittelumaksut on mahdollista maksaa etuseteleillä (esim. Edenred). Mikäli teet näin, käytä etusetelin järjestelmää maksamiseen, ja maksa mahdollinen ylimääräinen hinta suoraan seuran tilille (kts. alla) käyttäen laskun viikenumeroa. Tämän jälkeen lähetä sähköpostia info@miekkakoulu.fi, ilmoittaen maksutapasi ja liittäen mukaan mahdolliset kuitit.

SHMS:n vuosittainen jäsenmaksu on 20€, maksettavissa Tammikuussa ilman alennusmahdollisuutta. Tätä hallintokulua ei hoideta MyClubin kautta. Huomaa myös, että etuseteleitä (esim. Edenred) ei voi käyttää seuran jäsenmaksun maksamiseen.

Jos sinulla on kysymyksiä tai tarvitset viitenumeron, kysy asiasta rahastonhoitajaltamme: laura.husu at gmail.com

Maksut Suomen Historiallisen Miekkailun Seura Ry:lle kuuluu maksaa seuraavalle tilille: Nordea FI53 1015 3000 2149 03

Maksaessa muista käyttää jäsen/viitenumeroasi, tai lisää viesti-kenttään maksun tarkoitus.

Opiskelijat, työttömät ja eläkeläiset ovat oikeutettuja alennuksiin.