Alkeiskurssit

Järjestämme tavallisesti jokaisen seuramme harjoittaman aselajin alkeiskursseja vuosittain keväällä ja syksyllä.

Alla on viimeisimmät tiedotteemme liittyen järjestämiimme kursseihin.

• Alkeiskurssi Kevät 2024
    Kurssisivu MyClubissa Luiskatie 8, Helsinki. Salin sisäänkäynti on rakennuksen takana. Kurssimaksu sisältää SHMS:n vuoden 2024 jäsenmaksun Suomen Historiallisen Miekkailun Seura järjestää historiallisen miekkailun alkeiskurssit 28.2.2024 – 14.4.2024. Alkeiskurssit järjestetään pitkämiekassa, rapiirissa, sapelissa sekä miekassa ja kupurassa. Alkeiskurssimaksulla voi osallistua kaikkien aseiden alkeiskursseille. Kursseille voi osallistua, vaikka ensimmäiset treenit jäisivät välistä. Jos haluaisit aloittaa vielä myöhemmin, … Jatka lukemista ”Alkeiskurssi Kevät 2024”
  • Alkeiskurssi Syksy 2023
    Luiskatie 8, Helsinki. Salin sisäänkäynti on rakennuksen takana. Kurssimaksu sisältää SHMS:n vuoden 2023 jäsenmaksun Suomen Historiallisen Miekkailun Seura järjestää historiallisen miekkailun alkeiskurssit 5.9.2023 – 15.10.2023. Alkeiskurssit järjestetään pitkämiekassa, rapiirissa, sapelissa sekä miekassa ja kupurassa. Alkeiskurssimaksulla voi osallistua kaikkien aseiden alkeiskursseille. Kursseille voi osallistua, vaikka ensimmäiset treenit jäisivät välistä. Jos haluaisit aloittaa vielä myöhemmin, ole yhteydessä … Jatka lukemista ”Alkeiskurssi Syksy 2023”