Seminaarit ja tapahtumat

Tiedotamme muiden tiedotteidemme joukossa tulevista seminaareista ja tapahtumista.

Seuralla on kaksi Google-kalenteria jotka voit liittää osaksi omaa kalenteriasi:

Alla on listaus viimeisimmistä seminaaritiedotuksistamme:

• SHMS Pikkujoulut 2021
    Ruttovuosien jälkeen Mestari Fiore huomasi kaipaavansa jälleen asetoveriensa seuraa. Tovin tuumailtuaan päätti hän järjestää suurpidot, joita edeltäisi normaalista poikkeava oppitunti. Illan pidoissa mestarit ja oppilaat saattoivat keskustella tekniikoistaan, nauttia juomista parhaimmista ja koetella voimiaan. Tähän tapaan myös SHMS ry. haluaa kutsua oppilaansa, opettajansa ja heidän ystävänsä juhlimaan pikkujouluja  Jakomäen Sallelle lauantaina 20.11 klo 18:30 alkaen … Jatka lukemista ”SHMS Pikkujoulut 2021”
  • Yhden käden miekan taito
    Guy Windsor saapuu opettamaan lähteestä riippumattoman seminaarin, joka keskittyy  yhden käden miekan käytön yleisiin piirteisiin (kärjen hallinta, pistäminen, jalkatyö jne.). Seminaari soveltuu monille yhden käden miekoille, esimerkiksi rapiirille, sapelille tai pukumiekalle. Seminaari soveltuu sekä aloittelijoille että kokeneemmille miekkailijoille ja opetus on englanniksi. Aika: Sunnuntai 21 marraskuuta 2021 klo 11-17. Tunnin ruokatauko. Paikka: Jakomäen sali, Luiskatie … Jatka lukemista ”Yhden käden miekan taito”
  • Pitkänmiekan seminaari
    Fioren pitkämiekan perusteet -seminaari järjestetään lauantaina 28.11.2020 klo 11-15. Seminaari sisältää pitkämiekan turvallisen harrastamisen perusteet, ja sen jälkeen voi osallistua fioretunneille. Jos treenit ovat jääneet välistä, tänne voi tulla myös kertaamaan. Ilmoittautumiset etukäteen sähköpostilla info@miekkakoulu.fi. Osallistujamäärä on rajattu. Seminaarin hinta 20€ (ilmainen seuran jäsenmaksun vuodelle 2020 maksaneille).